Co děláme

UP přizvána k oponentuře

Učitelská platforma byla přizvána k oponentuře revidovaného obsahu RVP. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem proběhnou kulaté stoly k jednotlivým oblastem. Zástupci Učitelské platformy vystoupí na setkáních v roli oponentů. Na první kulatý stůl, s tématem: Informatika, se můžete těšit…

Číst dálUP přizvána k oponentuře

Letní škola 2024

I letos jsme pro vás nachystali učitelské lázně na Zámečku Klokočov. Program je opět plný inspirativních workshopů a sdílení. Samozřejmě bude čas i na relax nebo posezení u ohně. Vyrazit s námi můžete ve dvou termínech 11.–13. srpna nebo 14.…

Číst dálLetní škola 2024

Malotřídky se nesmí účastnit dohodovacího řízení a čelí nejistotám v dalším financování

Učitelé a ředitelé sdružení v Učitelské platformě upozorňují na složitou situaci malotřídních škol, které čelí rozpočtovým škrtům bez podpory krajů. V minulém týdnu měla již většina škol v republice k dispozici definitivní mzdové rozpočty od svých krajských úřadů a ředitelé…

Číst dálMalotřídky se nesmí účastnit dohodovacího řízení a čelí nejistotám v dalším financování

Zástupci škol a jejich zřizovatelů: na změny jsme připraveni, ale chceme se na tvorbě nových pravidel podílet

Otevřený dopis Březen 2024 se přehoupl do své druhé poloviny a ředitelé škol, v nichž došlo k rozpočtovým škrtům i u obsazených pozic nepedagogických pracovníků, stále platí jejich mzdy z nadtarifních prostředků určených pro učitele. Rozpočty škol byly totiž navýšeny…

Číst dálZástupci škol a jejich zřizovatelů: na změny jsme připraveni, ale chceme se na tvorbě nových pravidel podílet

Když třída zrcadlí, kdo je učí: Jak učitelé a učitelky formují budoucnost respektu a inkluzivity?

V době otevřených hranic a prolínajících se kultur představují učitelé a učitelky klíčové hráče ve vzdělávání mladé generace k respektu a porozumění odlišnostem. Jak práce s rozmanitostí ve třídě může nejen řešit konflikty, ale především předcházet jim a vychovávat z…

Číst dálKdyž třída zrcadlí, kdo je učí: Jak učitelé a učitelky formují budoucnost respektu a inkluzivity?