Co děláme

Volně na motivy etického kodexu: Učitel je vnímavý ke kulturním a sociálním rozdílům společenství, v němž působí

V období oslav, a obzvlášť v ČR tak totálních, jako jsou Vánoce, se musí učitel zamyslet, jak se cítí děti, které neslaví, nemají důvod slavit, nechtějí slavit, nesmějí slavit… Protože v tomto období může žákův wellbeing spočívat také v tom,…

Číst dálVolně na motivy etického kodexu: Učitel je vnímavý ke kulturním a sociálním rozdílům společenství, v němž působí

Příprava nového rámcového vzdělávacího programu vázne, je potřeba postupovat systematicky, lépe komunikovat  a nespěchat s implementací

Učitelé a ředitelé sdružení ve spolku Učitelská platforma s obavami sledují proces přípravy tzv. velké revize RVP ZV. V průběhu procesu dochází k neuváženým zásahům do již hotových částí RVP, nejsou také hotové modelové školní vzdělávací programy, vybrané školy pro pilotáž. Takto výrazná a ambiciózní změna také potřebuje ke svému zavedení motivovaný a erudovaný pedagogický personál – ty ale nemají stále s čím pracovat, na co se při přípravě změn spolehnout.
Číst dálPříprava nového rámcového vzdělávacího programu vázne, je potřeba postupovat systematicky, lépe komunikovat  a nespěchat s implementací

Pravidelné setkání v Hradci

V Hradci Králové probíhají pravidelné sdílecí skupiny pod taktovkou naší regionální koordinátorky Magdy Olívkové. Tentokrát proběhlo setkání na téma formativní učení a hodnocení. Role moderátora a průvodce se tentokrát ujal skvělý Jaroslav Jirásko, ředitel Krajského institutu pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.…

Číst dálPravidelné setkání v Hradci